HU EN

Álláslehetőség

IT RENDSZERADMINISZTRÁTOR

A Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. Nemzetközi Igazgatóság – IT Rendszer Koordinációs Osztálya IT RENDSZERADMINISZTRÁTORT keres

Főbb feladatok: 

·    Európai uniós határon átnyúló együttműködési programokat támogató IT rendszerek (IMIR 2007-2013, IMIR 2014-2020, NAHU 2014-2020, INTERREG+) továbbfejlesztésével, működtetésével kapcsolatos rendszeradminisztrátori feladatok ellátása;
·    felhasználók jogosultságkezelése és adminisztrációja, tanúsítványok kezelése;
·    rendszerfrissítésekhez kötődő adminisztrációs feladatok ellátása;
·    első szintű ügyfélszolgálati feladatok ellátása (emailen, telefonon és helpdesk rendszerben magyarul, illetve angol nyelven);
·    hibajegyek beküldése, egyeztetés a fejlesztővel; hibajavítások ellenőrzése;
·    Helpdesk rendszer működtetése, paraméterezése; rendszer adminisztrátori feladatainak ellátása;
·    az üzemeltetési szolgáltatások ellátásának nyomonkövetése, infrastrukturális dokumentációk, IT biztonsági leírások véleményezése.
 

Elvárások: 

·    Szakirányú középfokú végzettség;
·    angol nyelv középfokú ismerete;
·    megbízhatóság, precizitás, önállóság.
 

 Előny: 

·    Hasonló területen szerzett tapasztalat.

 

Amit kínálunk:

·    Fejlődési és tanulási lehetőség;
·    nemzetközi munkakapcsolatok;
·    stabil, hosszútávú munkalehetőség;
·    béren kívüli juttatások;
·    versenyképes fizetés.
 

Egyéb:

·    Munkavégzés helye: Budapest
·    Munkaidő: teljes munkaidő
·    Munkaviszony: határozatlan
·    Azonnali munkakezdés
 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes, Europass formátumú, magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát (bérigény megjelölésével) küldje meg a következő e-mail címre: szpiallas@szpi.hu.