Álláslehetőség

IT HELPDESK

A Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. Informatikai Osztályára IT HELPDESK munkatársat keres. 

Főbb feladatok: 
•    Alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitoringja;
•    Felhasználói bejelentések, hibajegyek kezelése;
•    Kliensoldali IT-rendszerek és eszközök üzemeltetése;
•    Egyéb számítástechnikai eszközök és perifériák üzemeltetése, és az ezeken futó operációs rendszerek, alkalmazások üzemeltetése;
•    Informatikai beszerzések szakmai támogatása;
•    Közvetlen kapcsolattartás mind a külső, mind a belső felhasználókkal és a külső partnerekkel.

Elvárások:
•    Középfokú végzettség;
•    Legalább 1 év releváns munkatapasztalat (pl.: helpdesk, informatikai üzemeltetés, rendszergazda);
•    Megbízhatóság, precizitás, önállóság;
•    Rendszergazdai ismeretek.

Előny: 
•    Active Directory és Exchange-üzemeltetési ismeret;
•    ITIL folyamatokban való jártasság;
•    Felsőfokú szakirányú végzettség;
•    Jártasság központosított közbeszerzésekben
•    Gyakorlati angol nyelvtudás, szóban és írásban.

Amit kínálunk:
•    Stabil, hosszútávú munkalehetőség;
•    Fejlődési és tanulási lehetőség egy országos irodahálózattal rendelkező vállalat informatikai üzemeltetésében;
•    Béren kívüli juttatások


Egyéb:
•    Munkavégzés helye: Budapest, V. kerület
•    Munkaidő: teljes munkaidő
•    Munkaviszony: határozatlan
•    Munkakezdés: megállapodás szerint, akár azonnal


Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes, Europass formátumú, magyar nyelvű szakmai önéletrajzát (bérigény megjelölésével) küldje meg a következő e-mail címre: szpiallas@szpi.hu